نکات بازاریابی دیجیتال
1. از ویدیوها و رویدادهای پخش زنده استفاده کنید
استفاده از ویدئوها و پخش زنده برخی از موثرترین نکات بازاریابی دیجیتالی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. فیس بوک گزارش می دهد که روزانه 100 میلیون ساعت ویدیو توسط 500 میلیون نفر در پلتفرم خود تماشا می شود. در اینستاگرام روزانه صدها میلیون ویدئو به اشتراک گذاشته می شود. هزاران ساعت لایو پخش می شود. تنها چیزی که باید بدانیم نحوه کار با اینستاگرام است و اینکه در کدام پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم.
همچنین می توانید با پخش زنده یک رویداد، مخاطبان خود را درگیر کنید. انجام این کار به مصرف کنندگان کمک می کند خدمات و محصولات شما را در زمان واقعی مشاهده کنند. با پخش زنده، نام تجاری انسانی تری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید که عمیق تر در بین مصرف کنندگان طنین انداز می شود.
همچنین می توانید برای تبلیغات ویدئویی در پلتفرم های ویدئومحور مانند یوتیوب و ویمو هزینه پرداخت کنید.
علاوه بر این، با وارد کردن یک لینک، می توانید مخاطبان را به بازدید از وب سایت خود تشویق کنید، جایی که آن ها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید به دست آورند.
2. محتوای بازاریابی ایمیلی را تایپ کنید
بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از روش های ارتباطی است که می تواند به شما در بازاریابی آنلاین وب سایت کمک کند. محتوای خبرنامه های ایمیل شما باید با مواردی مانند نکات روشنگر، روندها و اطلاعات جدید در مورد محصولات و خدمات شما تنظیم شود.
از طریق خبرنامه های شما، گیرندگان در مورد هر گونه پیشرفت جدید در مورد کاتالوگ محصولات کسب و کار شما مطلع خواهند شد. همچنین می تواند شامل اطلاعات جدیدی در مورد صنعت شما به عنوان یک کل باشد، بنابراین آن را تکان دهید و مردم را از طریق تنوع سرگرم کنید.
این استراتژی در مقابل تلاش برای فروش مستقیم به مشتریان بدون هیچ گونه اطلاعات اضافی موثرتر عمل می کند. به یاد داشته باشید، اطلاعات جدید معمولا کنجکاوی مشتریان بالقوه را برانگیخته و آن ها را به بازدید از وب سایت شما تشویق می کند.
بازاریابی دیجیتال به تکامل خود ادامه خواهد داد و مهم است که با به روزرسانی استراتژی های موثر بازاریابی وب سایت، به طور مداوم خود را با رونده ای جدید تطبیق دهید.
با داشتن یک وب سایت پاسخگو و پی گیری مداوم ترافیک وب سایت خود از طریق تحلیل معیارهای کلیدی بازاریابی دیجیتال، می توانید فعالیت مصرف کنندگان آنلاین را به دقت ارزیابی کنید و استراتژی هایی را برای جذب مصرف کنندگان به مهم ترین صفحات خود برای رشد کسب وکار خود به کار بگیرید.
اگر کسب و کاری دارید که مرتبط با عطر و ادکلن است باید در ایمیلتان مردم را جوری ترغیب کنید که به دنبال بهترین سایت خرید ادکلن باشند. به این شکل نرخ کلیک شما بالا می رود و مشتری های بیشتری را برای بهترین سایت خرید ادکلن خود جذب خواهید کرد.
3. مخاطبان را در پادکست های طاقچه پیدا کنید
پادکست ها به استاندارد طلایی جدید در فضای گوش دادن شنیداری تبدیل شده اند. آنها نسبت به رادیوهای معمولی بسیار جذاب و شخصیتر هستند. از آنجایی که نمایشهای رادیویی سنتی در حال کاهش است، پادکستها افزایش یافتهاند. این آنها را به منبعی عالی برای تبلیغات تبدیل می کند.
از آنجایی که گوش دادن به چند اپیزود در یک زمان بسیار آسان است، شنوندگان با ادامه گوش دادن به اپیزودها، ارتباط نزدیک تری با میزبانان برقرار می کنند و اعتماد عمیق تری به آن ها پیدا می کنند.
این امر باعث می شود که آن ها بیشتر پذیرای تبلیغات باشند، به خصوص زمانی که میزبان شخصیت خود را به نسخه می آورد. پادکست ها همچنین موقعیت ها را با دقت بیشتری تنها به خاطر موضوع هدف قرار می دهند.
اگر کسی به طراحی وب علاقه مند باشد، می تواند پادکست های متمرکز بر طراحی وب را ساده تر از رادیو یا تلویزیون سنتی پیدا کند.
از آنجایی که گوش دادن به چند اپیزود در یک زمان بسیار آسان است، شنوندگان با ادامه گوش دادن به اپیزودها، ارتباط نزدیک تری با میزبانان برقرار می کنند و اعتماد عمیق تری به آن ها پیدا می کنند.
این امر باعث می شود که آن ها بیشتر پذیرای تبلیغات باشند، به خصوص زمانی که میزبان شخصیت خود را به نسخه می آورد. پادکست ها همچنین موقعیت ها را با دقت بیشتری تنها به خاطر موضوع هدف قرار می دهند.
اگر کسی به طراحی وب علاقه مند باشد، می تواند پادکست های متمرکز بر طراحی وب را ساده تر از رادیو یا تلویزیون سنتی پیدا کند.
با دسترسی به پادکست ها از طریق دستگاه های تلفن همراه، شنوندگان می توانند مسیر رفت و آمد خود را با پادکست تکمیل کنند و این زمان را به یادگیری یا لذت موثر تبدیل کنند.
این تغییر الگوهای مصرف رسانه ها فرصت های زیادی را برای بازاریابان ایجاد می کند تا از طریق پادکست ها بیشتر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.
اگر میخواهید بازاریابی پادکست را در بودجه امسال خود بگنجانید، طبق Advertise Cast قیمتهای استاندارد صنعت برای تبلیغات در اینجا آمده است:
۱۵ برای یک CPM تبلیغاتی ۱۰ ثانیه ای
۱۸ برای یک CPM تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای
۲۵ دلار برای یک CPM تبلیغاتی ۶۰ ثانیه ای
(CPM مخفف هزینه به ازای هر میلی متر است و مخفف بازاریابی به ازای هر ۱۰۰۰ میلی متر است)
نکات دیجیتال مارکتینگ مربوط به شبکه های اجتماعی
- حضور در شبکه های اجتماعی
- بیش از حد تبلیغ نکنید
- از تبلیغات پولی استفاده کنید
- از اینستاگرام غافل نشوید
امروزه اینستاگرام به اپلیکیشنی تبدیل شده است که بیش از هر برنامه دیگر در زندگی روزمره مردم نقش دارد. کاربران بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند پس کاملا منطقی است که تبلیغات خود را در آن انجام دهید. احتمالا این سوال به ذهنتان می آید که در کدام پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم. جواب این سوال این است که باید پیج های پر بازدید که با کاربران تعامل بالایی دارند را زیر نظر داشته باشید و یا از تجربه ی دیگران که تبلیغات انجام داده اند استفاده کنید.