رپورتاژ

نکات مهم قبل سفارش طراحی سایت مشهد که باید بدانید!

اغلب، مشتریان بدون آگاهی از فرآیند ساخت و ایجاد سایت به شرکت ها مراجعه می کنند. به همین دلیل ما فکر کردیم با بیان عناصر کلیدی که از شما برای شروع پروژه وب سایت تان نیاز داریم، به شما دست برتر را در انتخاب بدهیم. به این ترتیب شما کاملاً آماده خواهید بود که در زمان مناسب از شرکت طراحی وب خود بیشترین بهره را ببرید.

نقطه فروش منحصر به فرد (USP)

نقطه فروش منحصر به فرد شرکت شما چیست؟ این بخشی از وظیفه شرکت طراحی سایت مشهد است که از طراحی وب سایت شما برای انتقال قوی ترین نقاط کسب و کارتان به مخاطبان هدف خود استفاده کند. از این رو، اگر طراح وب شما بداند آنها چه هستند، به شما کمک زیادی می کند تا بهتر با بازدیدکنندگان سایت خود ارتباط برقرار کنید و در نتیجه پروسه جذب مشتری و فروش شما راحت تر و سریع تر می شود.

طراحی وب یک راه حل هوشمند است که هدف نهایی آن بهینه سازی شانس کسب و کار شما برای تبدیل  بیشتر بازدیدکننده به مشتری است. بنابراین زیبایی تنها فاکتوری نیست که برای طراحی سایت اهمیت دارد.

مخاطب هدف

مخاطب ایده‌آل و فعلی شرکت شما کیست؟ طراح وب شما باید این موضوع را در هنگام طراحی وب سایت شما در نظر بگیرد. اطمینان حاصل کنید که بازار هدف خود را برای تیم طراحی سایت خود شفاف سازی کرده‌اید تا جنبه هایی که برای مخاطبان هدف می تواند جذاب باشد، در ساخت وب سایت شما در نظر گرفته شوند. هدفگیری مخاطبان هدف شما و طراحی سایت برای جذب بهتر و راحت تر مشتری جنبه‌ای است که ما به طور جدی در ارائه خدمات سئو مشهد رعایت می کنیم.

بخش های وب سایت شما

هر وب سایتی متفاوت است. برخی از عناصر رایج در شرکت‌ها مانند صفحه «تماس با ما» مشابه هستند. اما برخی دیگر بر اساس ماهیت و خدمات اصلی شرکت شما بسیار متفاوت خواهند بود. پس به این فکر کنید که می‌خواهید کدام بخش‌ها را در وبسایت خود قرار دهید.

اگر در مورد هر بخش کاملاً مطمئن نیستید نگران نباشید! طراح وب شما احتمالاً بعداً به شما در تعریف آنها کمک می کند. لازم نیست پیش‌نویسی که کنار هم قرار می‌دهید کامل باشد. فقط یک تقسیم کلی از خدمات اصلی که ارائه می‌دهید کافی است.

اگر با این مشکل دارید، سعی کنید در درون خود بیشتر به آن فکر کنید. کسب و کار شما چه بخش هایی دارد؟ چه بخش هایی نشان دهنده شرکت شما هستند؟ این باید به شما کمک کند تا دسته بندی های وب سایت را مشخص کنید.

هویت نام تجاری

در حالت ایده‌آل، طراحی وب‌سایت با زیبایی‌شناسی برند مطابقت دارد و از نظر فیزیکی هویت برند را نشان می‌دهد. با این وجود، اغلب برندها ابتدا یک وب‌سایت آماده می‌کنند و تنها پس از آن طراحی هویت برند را در نظر می‌گیرند. این غیر معمول نیست و به طراح وب فضای وسیع تری برای بازی با مفاهیم جدید می دهد.

مرجع استایل و سبک سایت

کنار هم قرار دادن یک سند یا حتی تصاویری از وب سایت هایی که از نظر بصری انها را می پسندید می تواند این روند را ساده کند. طراح وب شما بسیار خوشحال خواهد شد که وقت گذاشتید و این را جمع آوری کردید. اگر در مورد زیبایی استایل خود مطمئن نیستید، خوب است! این را با طراح وب سایت خود در میان بگذارید تا او بتواند نمونه هایی از سبک هایی را که در آنها تخصص دارد با شما به اشتراک بگذارد.

زمان اتمام پروژه طراحی سایت

تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مشتریان فراموش می کنند که یک زمان محدود برای اتمام پروژه دارند. اگر زمان بخصوصی مد نظر دارید دارید، خواه در آینده‌ای دور یا نزدیک باشد، مطمئن شوید که این را با مدیر پروژه یا شرکت طراحی سایت خود در میان بگذارید.

و اگر هم ندارید، با خیال راحت این موضوع را نیز در میان بگذارید. اغلب کار کردن بدون ضرب الاجل باعث ایجاد کارهای خلاقانه و نوآورانه تر می شود. بنابراین اگر این مورد در مورد وب سایت کسب و کار شما صادق است، مطمئن شوید که به شرکت طراحی سایت مشهد خود اطلاع دهید.

رقبا

لیستی از رقبای تجاری شما و لینک به ادرس سایتشان، زمان تحقیقی را که طراح وب‌سایت شما باید انجام دهد تا بفهمد وب‌سایت این صنعت معمولاً چگونه است، کاهش می‌دهد. این به معنای زمان بیشتری برای طراحی واقعی وب سایت شما است.

همچنین، بسته به صنعت، تعیین دقیق رقبای شما برای طراح شما ممکن است سخت باشد. برای جلوگیری از این امر، ارائه فهرستی از رقبایتان به طراح سایت می تواند کمک کند تا زمان پروژه اندکی کاهش یابد و طراحی سایت تان نیز دقیقتر و کاربردی تر و متناسب با صنعت و حرفه شما باشد.

تصویرسازی

آیا مجموعه‌ای از محتوا دارید که طراح وب سایت شما بتواند از آن به عنوان منبع استفاده کند؟ یا آیا طراح شما باید تصاویر و محتوا را برای شما پیدا و تنظیم کند؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که فهرستی از محتوای مورد نیاز و بودجه‌ای برای این کار تهیه کرده‌اید.

اطمینان حاصل کنید که محتواهای شما سازماندهی شده و همه در یک مکان جمع‌آوری شده‌اند، براحتی توسط طراح وب‌سایت شما قابل دسترسی است، و می‌تواند واقعاً تحویل پروژه را به روشی مثبت تسهیل کند.

اگر محتوا را ارائه می‌دهید، فراموش نکنید که آیا مجاز به استفاده از محتوا هستید؟ (مشمول قاون کپی رایت نمی شوید؟) حتما دوبار بررسی کنید. همچنین فراموش نکنید که اگر محتوایی که می‌خواهید اضافه کنید متعلق به شما نیست، فهرستی از جزئیات رفرنس به منبع را نیز درج کنید.

بودجه و هزینه قیمت طراحی سایت در مشهد

این مورد اگرچه مهم است اما نباید کیفیت پروژه طراحی سایت شما را تحت شعاع قرار دهد. به هرحال مهم است که این جنبه ها را از قبل تعریف کنید تا طراح شما بتواند جزئیات لازم را در نظر بگیرد.

به عنوان مثال، اگر بودجه کمتری دارید، طراح شما می‌تواند راه‌حل‌های کاهش هزینه را ارائه دهد و بالعکس. هرچند مهم است که این از ابتدا روشن باشد. به هر حال هزینه طراحی سایت در مشهد یا در سایر شهرها می تواند بسته به عوامل مختلف و نوع سایت ها متفاوت باشد.

اگر هزینه سفارش طراحی سایت را ندارید، می توانید با ثبت نام در دوره آموزش طراحی سایت مشهد خودتان بیاموزید و ایجاد سایت تان را در دست بگیرید!

هنگامی که جزئیات پروژه تکمیل و آماده باشد، طراح وب شما در نهایت می تواند شروع به کار کند!

پس همین حالا این لیست را کامل کنید و به شرکت طراحی سایت خود ارائه دهید!

سخن آخر

وقتی که میخواهید سفارش طراحی سایت را به یک شرکت بسپارید، باید نکات مهم دیگری که در این مقاله ذکر شد را نیز علاوه بر قیمت و زیبایی سایت در نظر بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

تحریریه تکفای

گردآوری جدیدترین اخبار مربوط به تکنولوژی و فناوری؛ نقد و بررسی گوشی ها، ساعت های هوشمند، بازی ها و برنامه های کاربردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید