آموزش و ترفندها

نمونه های موفق استفاده از پیامک تخفیف در کسب‌وکارها

اگر شما هم مثل ما عاشق خرید کردن با تخفیف هستید و همیشه از پیامک‌های تخفیف استفاده می‌کنید، چرا خودتان از این فرصت ویژه برای کسب‌وکارتان استفاده نکنید؟

در این مطلب قرار است نمونه‌های موفق پیامک تخفیف را بررسی کنیم و ببینیم چند روش مختلف برای ارسال پیامک تخفیف وجود دارد. پس با ما همراه باشید.

ارسال پیامک تخفیف

پیامک کد تخفیف یکی از آن چیزهایی است که باعث می‌شود مشتری حس کند نه تنها از خرید ضرری به او نمی‌رسد، بلکه سود هم می‌کند. اما چگونه باید مشتریان را ترغیب کرد از کد تخفیف شما استفاده کنند؟

ارسال پیامک انبوه تخفیف

این روش بیشتر برای کسب‌وکارهایی که به دنبال جذب مشتری جدید هستند توصیه می‌شود. مثلا اگر به تازگی یک فروشگاه یا رستوران تاسیس کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف پیامک انبوه، به تمام افرادی که می‌توانند مشتری شما شوند اس ام اس همراه با کد تخفیف بفرستید. حتی می‌توانید با روش‌های دیگر مانند اعتبار خرید، از انواع تبلیغات بهره بگیرید و آن‌ها را ترغیب کنید.

نوشتن یک متن تبلیغاتی برای جذب مشتری یکی از آن اصولی است که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ باید آن را در اولویت بگذارند. بازاریابی پیامکی موفق بدون متن پیامک تبلیغاتی جذاب ممکن نیست. برای دیدن نمونه پیامک تبلیغاتی با ما همراه باشید.

🧡اسلاید برگر🧡

🎉افتتاحيه شعبه هروی سنتر🎉

۳٠% تخفیف + ٢٠%اعتبار باشگاه به مناسبت افتتاحیه🎉

تا ۲۵ اسفند ماه فقط در شعبه هروي سنتر.

منتظرتونیم🧡

instagram.com/slide.burger

لغو11

این تعطیلات خونه بمونی دلت می‌گیره😒

واسه سفرت اقامتگاهی که دوست داری رو تا پر نشده از جاباما رزرو کن!😍🏡

تخفیف میخوای؟

اپلیکیشن جاباما رو نصب کن تا خودت ببینی!😉

پیامک هوشمند و شخصی‌سازی شده برای تخفیف

پیامک هوشمند و شخصی‌سازی شده برای تخفیف

پیامک‌های شخصی‌سازی شده تاثیر و بازدهی بیشتری نسبت به پیامک‌هی انبوه دارند. این نوع از اس ام اس‌های تخفیف و تبلیغاتی، نرخ باز شدن، نرخ تبدیل و نرخ کلیک بسیار بیشتری دارند و در نهایت بازگشت سرمایه شما را بالا می‌برند.

در سامانه‌های پیامکی می‌توانید از قابلیت‌های هوشمند پنل استفاده کنید و به صورت شخصی‌سازی شده برای افراد پیامک تخفیف بفرستید. مثلا از نام او در ابتدای پیامک استفاده کنید و یا محصولاتی که قبلا از شما خریده را دوباره به او پیشنهاد دهید.

سلام مهدي جان

يه خبرخوب برات دارم

اين تابستون مي‌توني دوره تکمیلی طراحی سایت رو با 30 درصد تخفیف ثبت نام کنید.

کد: summer

ارسال پیامک تخفیف مناسبتی

یکی از بهترین زمان‌ها برای ارسال پیامک تخفیف به مشتریان، مناسبت‌های خاص است. این مناسبت‌ها بهتر است زمان‌هایی باشد که افراد به سراغ خرید کردن می‌روند. مانند شب یلدا، عید نوروز، روز مادر، روز پدر و غیره.

حواست هست روز مادر خيلي نزديکه؟❤️

تا 50% تخفيف ويژه‌ي خريد هديه‌ي روز مادر

+ 50 هزار تومان براي خريد بالاي 250 تومان از ديجي‌استايل

کد تخفيف: MTHC

تا ۱۳ بهمن:

https://dgka.la/0gq

لغو11

اینکه در مناسبت‌های خاص برای افراد پیامک تخفیف بفرستید خیلی بستگی به نوع کسب‌وکارتان دارد. مثلا اگر خشکبار و شیرینی فروشی دارید، به هیچ‌وجه نباید تخفیف شب یلدا و عید نوروز را از دست بدهید.

تخفیف ویژه آجیل و خشکبار برای خریدهای بالای 150 هزار تومان

به مناسبت عید نوروز، تخفیف ویژه 20 درصدی برای خریدهای بالای 150 هزار تومان از خشکبار رضایی.

در ارسال‌های مناسبتی می‌توانید هم روی جذب مشتریان جدید تمرکز کنید و هم مشتریان قدیمی که قبلا از شما خرید کرده‌اند را هف قرار دهید.

علی جان،

کد تخفیف ۸۰,۰۰۰ تومانی رو از دست ندی!😱

مخصوص خرید اول از سوپرمارکت دیجی‌کالا با حداقل سفارش ۲۰۰ هزار تومان (بجز شگفت‌انگیزها)

کد: KKBRZ

فقط امروز 👇

dgkl.me/roKDGw

لغو۱۱

تخفیف با دعوت از دوستان

یکی از جذاب‌ترین راه‌های تخفیف که باعث می‌شود مشتریان قدیمی خودشان محصولات شما را تبلیغ کنند و برایتان مشتریان جدید جذب کنند، تخفیف به ازای هر دوستی است که به سایت و کسب‌وکار شما دعوت می‌کنند. مثلا:

جمعه‌تون پُرپول

ظرفیت کد دعوت از دوستان شما فقط تا ساعت ۲۴ امشب نامحدود است و می‌تونین برای هر بازکردن حساب موفق ۳۰ هزار تومن هدیه بگیرین.

روز پُرپولی داشته باشین

app.blubank.com

پیامک تخفیف ویژه باشگاه مشتریان

کسانی که عضو باشگاه مشتریان شما می‌شوند، طرفداران دوآتشه شما هستند. بنابراین همیشه باید جزو افرادی باشند که به آن‌ها پیامک تخفیف ارسال می‌کنید. فراموش نکنید که هزینه نگهداری و راضی نگه داشتن مشتریان قدیمی، بسیار کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است.

رستوران شیلا

بهروز عزیز، 200,000 تومان به باشگاه مشتریان شما اضافه شد و تا تاریخ: 1403/02/24 معتبر است. برای استفاده از اعتبارتان از طریق order.shilafood.net اقدام نمائید.

لغو: 04040

پیامک تخفیف ویژه باشگاه مشتریان

تخفیف روی محصولات جدید

همیشه سعی کنید محصولات جدید خود را با یک پیامک تخفیف و یا ارسال رایگان به مشتریان قدیمی و جدید معرفی کنید. این تخفیف حتی اگر کم باشد، افراد را مشتاق دیدن و خرید محصولات جدید می‌کند.

جمعه‌ رنگی روژا فقط تا ۲ روز دیگر🌈

🔥70%های جدید شارژ شد🔥

+ تخفیف های 40% و 50%

الآن خرید کن🛍️

لینک: https://zaya.io/egpon

لغو11

پیامک تخفیف همراه با بازی

یکی دیگر از روش‌های جذاب و جدیدی که کسب‌وکارهای موفق با استفاده از آن به مشتریان خود تخفیف می‌دهند، تخفیف همراه با جایزه است. به این صورت که در سایت خود یک بازی ترتیب دهید و یا یک افزونه گردونه شانس نصب کنید و سپس از مشتریان بخواهید با بازی کردن امتیاز جمع کنند. سپس امتیازها را به تخفیف تبدیل کنید.

این روش از ارسال پیامک تخفیف باعث می‌شود هم فروش و هم ترافیک سایتتان بالا برود.

بیش از یک میلیارد جایزه در بازی جدید بانی مد

بازی کن

ofch.ir/L

لغو11

بهترین نمونه پیامک‌های تخفیف

در این مطلب سعی کردیم به صورت مختصر انواع پیامک تخفیف را برایتان توضیح دهیم. در هر قسمت نیز یک یا چند نمونه پیامک آوردیم تا بتوانید با الهام‌گیری از آن‌ها نمونه پیامک‌های تخفیف موفق خود را بنویسید.

در ارسال پیامک تخفیف به این نکته توجه کنید که تخفیف باید مشتری را ترغیب کند، ارزش افزوده‌ای به او دهد و در نهایت از کیفیت کالا و خدمات راضی باشد. در نوشتن متن پیامک تخفیف از کلمات هیجان‌انگیز و به اصطلاح قلاب استفاده کنید و حتما برای استفاده از کد تخفیف یک سقف قیمت و محدودیت زمانی درنظر بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

تحریریه تکفای

گردآوری جدیدترین اخبار مربوط به تکنولوژی و فناوری؛ نقد و بررسی گوشی ها، ساعت های هوشمند، بازی ها و برنامه های کاربردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید