10 دلیل برای استفاده از کارت پستال در بازاریابی و برندسازی برای کسب و کارها
- آیا از کارت پستال برای تبلیغ برند خود استفاده می کنید؟
-
با تمام روش های مدرن بازاریابی که در دسترس است (پیامک، ایمیل، رسانه های اجتماعی، جستجو و نمایش، بازاریابی مجدد و غیره)، آیا روش های بازاریابی سنتی ارزشی دارد.
ما می گوییم بله! و همینطور تعداد زیادی از مشتریان ما ?
موقعی که در حال بررسی راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود هستید، ارسال یک کارت پستال چاپ شده از طریق پست یا همراه سفارش برای مشتریان ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما خطور می کند. متأسفانه، بسیاری از مواردی که ممکن است به عنوان تاکتیک های بازاریابی قدیمی در نظر گرفته شوند، این روزها مورد استفاده قرار نمی گیرند.
اگرچه این روزها مردم زمان بیشتری را در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی سپری می کنند، اما هنوز یک رابطه عمیق و پایدار با نامه های پستی دارند. نزدیک به 90 درصد مردم، هنوز شخصاً نامه های پستی شخصی یا تبلیغاتی خود را بررسی می کنند و موارد مهم را از اقلام پستی به درد نخور جدا می کنند. این فرصت برای شما فراهم شده است تا برند خود را مستقیم در مقابل چشمهای آنها قرار دهید و اگر آن را شخصی کنید و پیام خود را متمایز کنید، احتمالاً خیلی راحت میتوانید به خواسته خود برسید.
همه ما روزانه در معرض بمباران ایمیلها و پیامهای تبلیغاتی دیجیتالی قرار میگیریم. شما با ارسال کارتپستال، با دادن چیزی ملموس به افراد، چیزی که میتوانند آن را نگه دارند، به بازاریابی خود یک حس خلاقانه و اختصاصی اضافه میکنید.
شما می توانید با ارسال کارت پستال های سفارشی برای بازاریابی کسب و کار خود، توجه مشتریان را جلب کنید و آنها را تحت تاثیر قرار دهید. این یک راه بسیار موثر برای تعامل با مخاطبان هدف شما است. کارت پستالهای تجاری نقش مهمی در عرصه بازاریابی مدرن دارند و فرصتهای زیادی برای خوانده شدن پیام و دیده شدن برند شما فراهم میکنند. شما می توانید یک پیچ و تاب مدرن را در یک کانال بازاریابی کلاسیک قرار دهید.
موارد زیادی برای استفاده از کارت پستال تجاری وجود دارد:
- اعتبار سنجی نشانی منزل یا محل کار مشتریان
- پیشنهادهای فروش و بازاریابی
- تست کردن کمپین های تبلیغاتی
- ارسال نامه های مربوط به تراکنشهای مالی نظیر صورتحساب و پیش فاکتور
- یادآوری یا تشکر و سپاسگزاری
- …و خیلی موارد بیشتر.
انواع کارت پستال های تجاری عبارتند از:
- کمپین های فصلی فروش
- تبریک تولد
- تبریک مناسبتهای مهم مثل کارت پستال نوروز
- یادآوری ملاقاتها و قرارهای مهم
- رخدادهای مهم نظیر حضور در نمایشگاه
- اعلام راه اندازی وب سایت جدید
کارت پستال فقط برای تبریک عید نوروز، تبریک تولد یا جشن یلدا نیست. کسبوکارهای کوچک میتوانند از کارتپستال برای بازاریابی با تأثیرات عالی استفاده کنند و پیام مقرون به صرفهای را منتشر کنند. مزایای زیادی برای استفاده از کارت پستال برای کمپین های بازاریابی کسب و کار شما وجود دارد، در اینجا 10 مورد برتر آورده شده است:
1- تاثیر آنی
کارت پستال ها برای خوانده شدن نیازی به باز شدن ندارند. گیرنده، پیام شما را فقط با برداشتن نامه می بیند و خطر رفتن مستقیم به سطل را از بین می برد.
2- قابلیت بالای دیده شدن
پیامی که شما در کارت پستال منتشر می کنید، به طور مستقیم در معرض دید مخاطب قرار میگیرد و در صورتیکه شما آن را با پیامی شخصی شده همراه کنید و از تصاویر بصری زیبا استفاده کنید، احتمال نگهداری کارت پستال نزد مخاطب و استفاده شدن چندباره آن را بالاتر میبرید.
3- پیام ها کوتاه و واضح هستند
برخلاف برخی از مواد بازاریابی چاپی، مانند بروشورها یا کتابچه ها، کارت پستال ها برای پیام های کوتاه و جسورانه با دعوت به اقدام قوی عالی هستند. آن را کوتاه و سریع نگه دارید تا توجه به آن را جلب کنید. از جملات طولانی که تمرکز را آزمایش می کنند، خودداری کنید.
4- جنس محکم و مقاوم
آگهیها ی تبلیغاتی چاپی میتوانند در پستهای معمولی یا حتی از طریق ریختن بروشور در معرض آسیب قرار گیرند. باران، صندوقهای نامهها و مدیریت نامناسب همگی میتوانند باعث شوند پیام شما حرفهای نباشد. اما کارت پستال ها به دلیل جنس ضخیم و نوع ارسال شخصی آنها، می تواند در برابر اکثر چالش هایی که در مسیر رسیدن به مخاطب مورد نظر با آن مواجه است، مقاومت کند و سالم بماند.
5- مقرون به صرفه
کارت پستال یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغات است. چاپ آنها ارزانتر و پردازش آنها نسبت به پستهای سنتی پاکتبندی شده کمتر است، بهویژه اگر فروشگاههای تخصصی نظیر فروشگاه کارت پستال برای سفارش کمک بگیرید.
6- طراحی ساده
درست کردن کارت پستال خودتان نسبت به فرمت های دیگر آسان تر است، مانند هر بروشور تا شده. اگر از یک طراح حرفهای برای انجام آن استفاده کنید، زمان صرف شده هزینه را نیز کاهش میدهد. برای طراحی چشم نواز، روی برند و جلوه های بصری خود تمرکز کنید. اگر با طراحی آشنایی ندارید، میتوانید از طرحهای آماده کارت پستال که فروشگاهها ارائه میکنند، استفاده کنید. مثلا برای من سفارش کارت پستال یلدا این فروشگاه بیش از 200 مدل کارت پستال متنوع و زیبا دارد و کافیست شما با ارسال لوگو و پیام خود، ظرف یک روز کارت پستالهای چاپ شده را در آدرس خود تحویل بگیرید.
7- پیام شما به مخاطب میرسد
هیچ کسب و کار وجود ندارد که نتواند از بازاریابی، خدمات یا محصول کارت پستال استفاده کند، همه اینها به پیامی بستگی دارد که می خواهید به آن منتقل کنید. اطمینان حاصل کنید که ارزش خواندن دارد و باعث حرکت می شود. این می تواند اخبار، اطلاعات یا یک پیشنهاد باشد، اما باید برای مخاطب خاص شما ارزش داشته باشد.
8- ترافیک آنلاین را هدایت کنید
کارت پستالها برای پیامهای کوتاه با هدف جذب افراد به وبسایت یا کانالهای رسانههای اجتماعی مناسب هستند.
9- یادآوری های آموزنده
بسته به سازمان خود، می توانید از کارت پستال برای انتقال اطلاعات مفید مانند تاریخ رویدادهای مهم یا راهنمای خرید استفاده کنید. این کار آنها را تشویق می کند که کارت را به عنوان یادآوری به تخته یا یخچال سنجاق کنند. حتی می توانید کارت را به عنوان بلیط یا تخفیف در فروشگاه تبدیل کنید.
10- بازدهی قوی
اگر پیام را درست ارسال کنید، می توانید بازده خوبی از سرمایه گذاری چاپی خود دریافت کنید. با توجه به هزینه کمتر و پردازش آسان شما می توانید هزینه های خود را خیلی سریع جبران کنید.
خوشبختانه این روزها سفارش کارت پستال خیلی ساده و در دسترس شده است. شما با چند کلیک می توانید طرح کارت پستال سفارشی خود را چاپ شده در نشانی خود تحویل بگیرید. بدون اینکه مجبور باشید میز خود را ترک کنید.
ما فروشگاه کارت پستال kartepostal.ir را به شما معرفی می کنیم و برای مناسبتهای مختلف میتوانید از مدلهای متنوع این فروشگاه استفاده کنید.