آموزش و ترفندها

راهنمای انتخاب کمدهای بایگانی اداری

در دنیای امروز، حفاظت از مستندات حساس شرکت‌ها، به یکی از اولویت‌های حیاتی تبدیل شده است. با افزایش حجم اطلاعات و مستندات، نیاز به گاوصندوق‌ها و کمد های بایگانی پیشرفته و مطمئن برای نگهداری و بایگانی این اطلاعات، امری ضروری است. این گاوصندوق‌ها نه تنها از سوابق ارزشمند شما، در برابر خطرات فیزیکی مانند آتش‌سوزی و سرقت محافظت می‌کنند، بلکه مشکل دسترسی غیرمجاز را نیز حل می‌کنند. با تعیین سطوح دسترسی مناسب برای کارکنان مختلف، اطمینان حاصل می‌شود که تنها افراد ذی ربط به اطلاعات محرمانه دسترسی خواهند داشت.

بهترین راهکار استفاده از فایل ها و کمدهای بایگانی خواهد بود که علاوه بر مجهز بودن به پیشرفته ترین مکانیزم‌های ضدسرقت، در برابر مواردی نظیر حریق هم تماما مقاوم باشد و از طرفی امکان تعریف سطوح مختلفی از دسترسی را برای مدیران و کارمندان فراهم آورد.

کمدهای اداری بایگانی نسوز و ضد سرقت سدید، راهکاری ایده آل در راستای نگهداری از اسناد و مدارک سازمانی خواهند بود. این محصولات، با تحلیل و بهره برداری از پیشرفته ترین تکنولوژی‎های طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز و ضدسرقت در دنیا و همچنین اتکا به تجارب واحد تولید، مدیریت و طراحی شرکت تولید شده است و به سیستم‌های امنیتی نظیر انتقال لولاهای صندوق به داخل (در راستای جلوگیری از برش لولاهای درب توسط سارق)، تولید صندوق با نهایت ظرافت برای از بین بردن فاصله درز بین درب صندوق در راستای جلوگیری از ورود دیلم به شیار دور درب، استفاده از ضخیم‌ترین ورق‌های فولادی ST37 10 و 4 میلی‌متری در درب و بدنه صندوق‌ها، بکارگیری سیستم قفل خودکار زبانه‌ها در صورت تلاش برای نفوذ و یا تخریب قفل توسط سارق و یا تجهیز صندوق‌ها به رول بولت‌های فولادی در راستای غیرممکن سازی جابجایی صندوق توسط سارق مجهز می باشند.

همانطور که پیش ازاین اشاره شد، نسوز بودن فایل و یا کمد بایگانی، یکی از مهم ترین مولفه های این محصولات است تا در صورت بروز آتش‌سوزی، اسناد و مدارک و سایر ذخائر شرکت، از گزند آسیب مصون بماند.

در تولید و طراحی فایل ها و کمدهای اداری نسوز و ضدسرقت سدید، بالا ترین سطح استاندارد در نظر کرفته شده و از پیشرفته‌ترین تنیک های روز دنیا در راستای نسوز بودن صندوق استفاده شده است و به هیچ‌وجه از روش‌های منسوخ شده‌ای نظیر پر کردن بدنه صندوق با بتن و یا سیمان استفاده نشده است!

کمد بایگانی اداری تک درب را از برند سدید بخرید

ویژگی کمد اداری خوب و ایمن

برخی از ویژگی‌های انحصاری فایل‌ها و کمدهای اداری نسوز و ضد سرقت سدید به شرح ذیل می‌باشد:

  • قرارگیری پوشش پشم سنگ(Rock Wool) در جداره میانی ورق‌های بدنه صندوق (راک وول سرباره فولاد است که تا 21 برابر نارسانایی بیشتری نسبت به بتن دارد)
  • طراحی پله‌ای جداره‌های داخلی درب صندوق و پر کردن آن با نوار دودبند است. با افزایش حرارت ناشی از آتش، حجم نوار دود بند تا 7 برابر افزایش داشته و منجر به وکیوم شدن داخل صندوق شده و گرما به داخل صندوق نفوذ نخواهد کرد.
  • وجود فاصله طبقات از بدنه صندوق جهت جلوگیری از انتقال حرارت و نیز انتخاب جنس ام دی اف برای طبقات جهت نارسایی حرارتی بیشتر

همچنین زمانی که حرف از دسته بندی اسناد و مدارک و یا محرمانه بودن برخی از آنها به میان می آید، تعریف سطوح مختلف دسترسی برای کارمندان، کلیدی ترین نیازمندی شما خواهد بود.

فایل های کشویی نسوز و ضد سرقت سدید که در ابعاد دو، سه و چهار کشو تولید و عرضه می‌گردند، با تجهیز تک تک کشوها به یک قفل مرغوب دیجیتالی، به سادگی امکان تعریف سطوح مختفی ازدسترسی برای هر طبقه و کشو را برای شما میسر خواهد کرد.

فایل اداری چندکشویی ضدسرقت و نسوز

فایل دو کشو نسوز و ضد سرقت مدل 700EAC

فایل 2 کشوی دیجیتال ضدسرقت و ضدحریق سدید، مدل 700EAC، حرفه‌ای‌ترین فایل در بازار ایران است که ویژگی‌های یک گاوصندوق نسوز و ضدسرقت کامل را نیز دارا می‌باشد. درب و بدنه ورقه فولادی ST 37 آنT با ضخامت 4 و 3 میلیمتر، قوی‌ترین و ضخیم‌ترین ورقه فولادی را در بین فایل‌های مشابه دارد.

عایق‌بندی با پشم سنگ (Rock Wool) به ضخامت 3 سانتیمتر، در بدنه و درب دو لایه فولادی این فایل، آن را در برابر آتش و حریق در دمای 900 درجه تا 120 دقیقه مقاوم کرده و از اسناد و مدارک به خوبی محافظت می‌کند. نوار دودبند دور دهانه هر کشو، در مواجهه با حرارت زیاد تا 7 برابر متورم شده و کشوها را وکیوم کرده و مانع ورود حرارت به داخل می‌شود. برای هر کشو به طور جداگانه رمز دیجیتال قرار داده شده که با کاربری منعطف و آسان، امکان سرقت اسناد را تقریبا غیرممکن می‌سازد. سیستم زبانه‌بندی با 4 زبانه فولادی با قطر 3 سانتیمتر مستقل برای هر کشو، امنیت کشوها را بسیار بیشتر کرده است. ریل‌های روان ساچمه‌ای با ضخامت زیاد و باتحمل بار تا 20 کیلوگرم، تجربه‌ای لذتبخش برای کاربران ایجاد می‌کند. رنگ‌آمیزی کامل فایل به روش کوره‌ای الکترواستاتیک، مقاومت بدنه و داخل کشوها را در برابر هرگونه خوردگی، ساییدگی و زنگ زدگی در برابر رطوبت، افزایش داده است.

کمد بایگانی نسوز و ضد سرقت مدل تک درب

کمد اداری نسوز و ضدسرقت فلزی

کمد بایگانی (Bode Panzer) نسوز و ضدسرقت الکترونیکی سدید، مورد کاربرد ادارات و سازمان‌هایی است که اسناد، مدارک یا اقلام ارزشمند دارند. گاهی ارزش اسناد و مدارک قابل ارزش‌گذاری نیست و هرگونه سرقت و یا آتش‌سوزی می‌تواند تبعات جبران ناپذیر برای آنها داشته باشد. ارتفاع 190cm با عرض 66cm این گاوصندوق حرفه‌ای، فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری اقلام بزرگ به مصرف‌کنندگان می‌دهد. درصورتی که ضربه شدید به این گاوصندوق وارد شود، سیستم ضدسرقت منحصربه فرد این گاوصندوق غول پیکر، تمام 9 زبانه‌ فولادی‌اش را بصورت خودکار قفل می‌کند و باز کردن درب را برای سارقین تقریبا غیرممکن می‌سازد.

درب و بدنه فوق مستحکم این گاوصندوق، از ورقه فولادی ST 37 با ضخامت 10 و 4 میلیمتر می‌باشد که در نوع خود مقاوم‌ترین ورق‌های فولادی را دارا بوده و در برابر انواع دیلم، لوازم برش و مته کاملا مقاوم است. علاوه بر این، این گاوصندوق، نسوز و ضدحریق بوده، بطوریکه بین ورق‌های فولادی بدنه، به عرض 3 سانتیمتر الیاف پشم سنگ (Rock Wool) کار شده و کمد را در برابر هر نوع حریق و آتش‌سوزی به مدت 120 دقیقه در دمای 900 درجه مقاوم می‌کند. همچنین نوار دودبند استفاده شده در دور درب، در مواجهه با حرارت آتش، تا 7 برابر متورم شده، صندوق را وکیوم کرده و مانع از ورود حرارت به داخل شده و از محتویات آن محافظت خواهد کرد.

در ساخت این صندوق مهندسی‌ساز، به جزییات توجه شده. از طبقات داخلی قابل تنظیم استفاده شده و فاصله‌ی طراحی شده طبقات از بدنه، به نارسانایی حرارتی کمک می‌کند. لولاهای این کمد بایگانی، داخلی و مخفی بوده که علاوه بر سادگی و زیبایی ظاهری، امکان برش لولا توسط سارق را غیرممکن می‌سازد. این گاوصندوق دارای 4 چرخ قوی می‌باشد که امکان جابجایی را برای کاربران در سازمان‌ها راحت‌تر می کند. رنگ خارجی کمد از نوع پودری کوره‌ای الکترواستاتیک باکیفیت می‌باشد که علاوه بر کیفیت ظاهری رنگ، دوام بسیارخوبی در برابر هر نوع خط و خش و زنگ‌زدگی در برابر رطوبت دارد.

در نتیجه فایل ها و کمدهای اداری نسوز و ضد سرقت شرکت سدید، تمامی نیازمندی های یک سازمان را به بهترین نحو پوشش داده و تمامی نگرانی های شما درباره مسئولیت حفظ و حراست از اسناد و مدارک را بر طرف خواهد کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

تحریریه تکفای

گردآوری جدیدترین اخبار مربوط به تکنولوژی و فناوری؛ نقد و بررسی گوشی ها، ساعت های هوشمند، بازی ها و برنامه های کاربردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید