رپورتاژ

راهنمای طراحی سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت!

هنوز فقط روی پلتفرم های اجتماعی آنلاین شاپ عطر و ادکلن دارید؟ چرا برای راه اندازی سایت فروش عطر و ادکلن برنامه ریزی نمی کنید؟ یکی از بهترین روش های فروش که نسبت به پلتفرم های ارتباطی راحت تر است طراحی و راه اندازی یک سایت است. با ما همراه باشید و در این مقاله راهنمای طراحی سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت را بخوانید. بعد از خواندن این مقاله مطمئنا دنبال راه انداختن سایت هم خواهید رفت.

ویژگی های یک سایت خوب عطر و ادکلن

اولین چیزی که باید برای راه اندازی سایت خود بدانید پرسونا یا مخاطب هدف شما است. اگر هدف شما مشخص نباشد مخاطب با ورود به سایت شما دچار سردرگمی می شود و خیلی سریع صفحه شما را میبندد. استفاده از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس که به شما در تحلیل میزان بازدید و آمار صفحه کمک کنند الزامی است.

همچنین لیست پلتفرم های اجتماعی دیگر که روی آن ها کار می کنید باید به صورت آیکون در سایت موجود باشد. به کمک این آیکون ها مخاطب می تواند بین سایت و صفحه های کاری دیگر شما سوییچ کند.

در این میان راهکارهایی برای طراحی بهتر سایت وجود دارد که در ادامه برخی از مهمترین هایشان را بررسی می کنیم. برای دیدن طراحی سایت ۵ وبسایت خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران که زیبا هستن روی لینک کلیک کنید.

محتوای دست اول؛ کمی خلاقیت در عطر پردازی

اینکه شما به کمک چه موضوعاتی مخاطب را به دام می اندازید ارتباط مستقیمی با میزان خلاقیت شما دارد. اگر محتوایی که در سایت خود آپلود می کنید تکراری، حوصله سر بر و نامربوط باشد مخاطب را از دست می دهید.

در ارائه محتوا به روز باشید. آنچه که قرار است منتشر کنید را از لحاظ علمی بررسی کنید. محتوای با کیفیت نیاز به دانش روزافزون دارد. سایت های رقبا و سایت های اصلی برندهای عطر و ادکلن را برای ایده گرفتن دنبال کنید.

صفحه لندینگ؛ فرود در سرزمین عطرها

حال که قرار است مخاطب شما چیزی در مورد عطر و ادکلن سرچ کند با صفحه لندینگ خود یک قلاب حرفه ای بسازید. صفحه لندینگ شما جایی است که مخاطب انتخاب خواهد کرد در سایت شما بماند یا نه. طراحی شلوغ، ارائه مطالب غیر ضروری و گیج کننده فقط مخاطب را پر می دهد.

سئو؛ بهینه سازی عطرها

برای داشتن یک سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت باید محتوای خود را از لحاظ ساختاری و سئو بهینه کنید. سئو کردن سایت باعث می شود موتورهای جست و جو بهتر سایت شما را پیدا کنند. در نتیجه با یک سرچ ساده سایت شما بالاتر از سایر رقبا قرار خواهد گرفت. استفاده صحیح از کلمات کلیدی، استفاده به جا از لینک سازی، متا و آلت تگ های مناسب و دیگر موارد بهینه سازی به شما در بهتر دیده شدن کمک می کند.

طراحی سایت مناسب فروش عطر و ادکلن

طراحی سایت مناسب فروش عطر و ادکلن

اگر شما سایتی دارید که در آن به فروش عطر و ادکلن مشغولید نمی توانید در آن از گل و بلبل حرف بزنید. اگر می خواهید سایتی با کیفیت برای فروش عطر و ادکلن طراحی کنید حتما نکات طراحی سایت را در نظر داشته باشید. بهتر است با طراحان یا مشاوران خبره در این زمینه مشورت کنید.

بهترین اقدام برون سپاری سایت سازی است. اگر خودتان تخصص سایت ساختن ندارید بهتر است کار را به کاردان بسپارید. در ادامه چند مورد از نکاتی که باید در طراحی و ساخت یک سایت مناسب مخصوصا برای خرید و فروش عطر رعایت کنید را مثال زده ایم.

اطلاعات کاربردی از عطرها ارائه کنید

در سایت فروش عطر و ادکلن از دستور پخت قرمه سبزی حرف نزنید. اطلاعات گسترده ای وجود دارد که می توانید در حیطه عطرها ارائه کنید و از این طریق مخاطب را نگه دارید. احتمالا سوالاتی که مخاطب در اینترنت سرچ کرده است، او را  به سایت شما رسانده باشد. باهوش باشید و پاسخ سوالات احتمالی مخاطب را حدس بزنید. کاربران با دریافت پاسخ سوالات خود بیشتر به شما اعتماد می کنند.

ارائه اطلاعات صحیح و متن های کاربردی باعث جلب اعتماد کاربر می شود. در نهایت حتی ممکن است اقدام به خرید کند، زیرا سایت شما اطلاعات جامع و کاملی از آنچه به دنبالش بوده ارائه کرده است.

رساندن بوی عطر به دماغ مخاطب با مقالات مناسب

معمولا کسانی که شروع به گشتن در یک سایت می کنند حتما سری به بخش مقالات و وبلاگ های آن نیز می زنند. نوشتن مقالات جذاب و محتواهای متنی به روز باعث می شوند مخاطب مدت بیشتری در سایت شما بماند.

مقالاتی مربوط به انواع عطر و ادکلن، نحوه نگهداری، نکات استفاده، تمیز کردن جای لکه عطر و… از جمله مقالاتی هستند که اکثر سایت ها از آن استفاده می کنند. با کمی خلاقیت می توانید محتوای مقالات خود را جذاب نگه دارید تا مخاطب ترغیب به خواندن آن ها شوند. در نوشتار خود آنقدر قوی شوید تا بتوانید بوی عطر را حتی با کلمات به دماغ کاربر برسانید.

قیمت های به روز

مهمترین راهنمایی در طراحی سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت داشتن لیست قیمت به روز است. از آن جا که وب سایت شما قرار است محصولی عرضه کند پس باید قیمت های هر محصول را نیز داشته باشد. می توانید هر محصول را جداگانه و حتی در ابعاد اندازه های مختلف قیمت گذاری کنید.

به طور مثال عطری در شیشه اصلی و با حجم 200 میلی لیتر ده میلیون تومان است. شما دکانت های 10 میل نیز می فروشید، پس میتوانید قیمت اصلی و دکانت را در کنار هم بگذارید. در این حالت مشتری حتی می تواند خودش هم با یک ضرب و تقسیم ساده از صحت قیمت شما مطمئن شود.

چه ایده هایی مناسب ارائه در سایت طراحی عطر و ادکلن هستند

چه ایده هایی مناسب ارائه در سایت طراحی عطر و ادکلن هستند

برای راهنمایی بیشتر در طراحی سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت چند ایده به شما می دهیم. این ایده ها را می توانید از بررسی سایت رقبا و سایت های اصلی برندها نیز بردارید. با ایده پرداری مناسب به راحتی می توانید با رقبای خود رقابت کنید. حتی با استمرار و تلاش می توانید از آن ها پیشی بگیرید زیرا راز موفقیت در استمرار است.

داستان پشت هر برند عطر و ادکلن

یکی از بهترین ایده ها برای تولید محتوا داستان سرایی است. می توانید علت و داستان شروع یک برند عطر یا ادکلن را تعریف کنید. از کجا شروع شده و چرا این بو انتخاب شده یا چرا این نام برای برند انتخاب شده است. تمام این موضوعات می توانند داستان های جذابی باشند که مخاطب را میخکوب وب سایت شما کنند.

معرفی عطر ساز و صاحب برند

هر برند و محصولی خالقی دارد. حتی ممکن است سازنده عطر شخصیت مهمی و معروفی باشد یا صاحب برند از نامی غیر از خودش الهام گرفته باشد. نوشتن در مورد ایده اولیه تولید عطر و منبع الهامات سازنده، یکی از بهترین ایده های تولید محتواها است. با چنین محتوایی می توانید ساعت ها مخاطب را سرگرم کنید.

عطر و ادکلن هایی که سلبریتی ها استفاده می کنند

در هر سایتی بخشی به تبلیغات آن اختصاص دارد. در سایت خرید عطر و ادکلن نیز شما می توانید با معرفی محصولاتی که افراد معروف از آن استفاده می کنند تبلیغ کنید. محصولاتی که در سایت شما موجود باشد را می توانید با محصولاتی که سلبریتی ها استفاده کنند نیز مقایسه کنید و به این ترتیب اطلاعات مفید و ترغیب کننده به خورد مخاطب بدهید.

مواد اولیه تشکیل دهنده عطر؛ داستان پشت هر بو

یکی دیگر از راهنمایی هایی که می توانیم برای طراحی سایت خرید عطر و ادکلن با کیفیت به شما ارائه دهیم، ارائه مواد تشکیل دهنده هر عطر است. یک بوی مشخص از کجا می آید و هر عطر چه مسیری را طی می کند تا به محصول نهایی تبدیل شود. این روند برای تولید محتوا یکی از بحث های جالب از چشم مخاطبین است.

پرسش های متداول راهنمای طراحی سایت فروشگاه عطر

در نهایت حتما باید یک صفحه پرسش و پاسخ داشته باشید. پاسخ به سوالات متداولی که برای مخاطبین پیش می آید یکی از روش های جذب مشتری است. کسانی که به دنبال پاسخ سوالات خود به سایت شما رسیده اند با پیدا کردن پاسخ خود تبدیل به مشتری می شوند. به این دلیل که سایت شما با پاسخ دادن به سوال مخاطب، اعتماد او را جلب کرده است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

تحریریه تکفای

گردآوری جدیدترین اخبار مربوط به تکنولوژی و فناوری؛ نقد و بررسی گوشی ها، ساعت های هوشمند، بازی ها و برنامه های کاربردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید